loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1618 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
به خاطر تو آخر یه روز دق می کنم
فقط به خاطر تو دنیا رو عاشق میکنم
فقط به خاطر تو شب به بیابون می زنم
فقط به خاطر تو رو دست مجنون می زنم
فقط به خاطر تو عشقت رو پنهون می کنی
فقط به خاطر من من دلم رو خون میکنم
فقط به خاطر تو تو گفتی عاشقی بسه
دنیا برام یه قفسه
گفتی که عشق یه عادته دلم پر از شکایته
گفتی می خوای بری سفر خیره شدن چشام به در
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
من می شینم به پای تو فقط به خاطر تو
به من تو گفتی دیوونه فقط به خاطر من
حرفت به یادم می مونه فقط به خاطر تو
از خوبیات کم میکنی قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت از من و دل تنگه دلت
از خوبیات کم میکنی قلبم رو پر پر می کنی
گفتی که از سنگه دلت از من و دل تنگه دلت
ازم گرفتی فاصله فقط به خاطر من
دست کشیدم از هر گله فقط به خاطر تو
گفتی که از اینجا برو فقط به خاطر من
می رم به احترام تو فقط به خاطر تو
ترانه سرا : مریم حیدرزاده

.....................................
فقط به خاطر من :
زود باش بيا دنيا را عاشقم بكن !
سر به بيابونا بزن ؛ رو دست مجنونا بزن
عجله كن ؛ زودتر بيا كه من دارم دق مي كنم !
نكنه كه عشق من شدي قصه را پنهون بكني
دلو پريشون بكني ؛ ديده را گريون بكني !
نگو كه عاشقي بسه دنيا برات يك قفسه
نگاه بكن چشم منو ؛ اين قفسه ؟ يا نفسه ؟
نگو كه عشق يه عادته دلت پر از شكايته
خجالتم خوب چيزيه ؛ عادت اين ؟ ارادته !
گفتم ميخوام برم سفر ! ولي سفر به قلب تو
دستاي زيباتو بده ؛ قلب شكيباتو بده
خيره نكن چشمت به در
چيره به شو در عشق من !
آره كه گفتم ديونه ؛ بازم ميگم ؛
ليلي من يه مجنونه
مجنون كي ؟او ديونه ! معلومه يادت مي مونه !
از خوبيام كم بكن و به خوبيات اضافه كن !
فداي اون قلبت بشم نكنه كه پرپر ش كني
گفتم كه از سنگ دلت ؛ بازم ميگم سنگ دلت
با اين وجود دوست دارم بگو برام تنگ دلت !
ازت نگيرم فاصله؛ بس كن جگر! نكن گله
مگيم كه از پيشم نرو ؛ بمون نشو تو خاطره!
دنياتو عاشق مي كنم ؛ غرق شقايق مي كنم
فقط بخاطر خودت فقط به خاطر خودم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,535
  • بازدید ماه : 1,535
  • بازدید سال : 33,303
  • بازدید کلی : 1,305,236
  • کدهای اختصاصی