loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 979 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
علل و راه حل انزال زودرس      
انزال زودرس هنگامی رخ می دهد که مرد زودتر از هنگامی که خودش یا همسرش می خواهد، انزال پیدا کند. اگر انزال گاهی زودتر از حد معمول رخ می دهد، نباید نگران بود اما اگر همیشه زودتر از زمانی که می خواهید اتفاق می افتد؛ مثلا پیش از آنکه رابطه زناشویی را شروع کنید یا مدت کوتاهی پس از شروع آن، به انزال زودرس دچار هستید...
انزال زودرس یک شکایت جنسی شایع است. تخمین زده می شود یک مرد از هر ۳ مرد در زمانی از زندگی به این مشکل دچار می شود.

admin بازدید : 901 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
می دانیم که درد جسمانی علامت و نشانه ایجاد مشکل و ناهنجاری در بدن است ضمن اینکه عوامل مختلفی باعث درد و ناراحتی جسمانی می شوند. بطوریکه بعضی از این عوامل موقتی و برخی نیز طولانی مدت و نیازمند دارو و درمان هستند...در اینجا ترفند هایی برای شما دوستان بیان خواهد شد که شما با دانستن و بکار بستن آنها، بعضی از دردها را می توانید موقتا کاهش بدهید.

admin بازدید : 2265 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)


جنب شدن در خواب یا همان خواب سکسی دیدن در شب که منجر به خروج منی از اقایان می شود و همراه با خروج منی لذت شدیدی نصیب مرد میگردد که هیچ گناهی هم صورت نگرفته.
برای من خیلی جالب بود که بسیاری از خانمها نمی دانند که مردان در خواب جنب میشوند در حالیکه اکثر مردان به تمامی مسایل بانوان اشراف دارند.

مهمترین دلیلی که برای جنب شدن ذکر شده است این است که هنگامی که منی ساخته شده توسط بدن مرد به حد اشباع می رسد بدن خود به خود تشخیص می دهد که مایع باید خارج شود تا منی جدید جایگزین ان گردد.
متاسفانه بسیاری از افراد این دلیل را برای خود ملاک قرار داده و خود اقدام به برون ریزی این مایع حیاتی و غنی میکنند در صورتیکه این استدال کاملا غلط و می باشدو فقط هنگامی که خود بخود منی خارج شود این استدلال صدق میکند.

بر خلاف عادت ماهانه بانوان خروج شدن منی از مردان بسیار لذت بخش بوده و شبیه سازی شده سکس واقعی است با این فرق که هیچ گناهی صورت نگرفته و هیچ تجاوزی هم صورت نگرفته.
هنگامی که منی خارج میشه فرد بعد از بیدار شدن از خواب  باید غسل جنابت انجام دهد و بدون غسل نمی تونه نماز بخونه !!! اگر نماز خون باشه.

خب اگه اهل طریقت هستی و خدا و بهشت رو میخوای باید خودت رو ضایع کنی و زود بری حمام و غسل کنی و یه نماز با حضور قلب بعد از یه خواب خوش و یه آبرو ریزی درست و حسابی بخونی.

غسل جنابت واجب است و برای نماز و روزه ضروری است ، اگر کسی غسل جنابت بر گردنش باشد و عمدا قبل از اذان صبح غسل نکند روزه اش باطل است و  کفاره ام بر گردنش می افتد ، خوب غسل جنابت مثل بقیه غسل هاست ، تمیز کردن بخش آلوده ، نیت ، شستن سر و گردن ، شستن نیمه راست بدن ، شستن نیمه چپ و تمام ، محدوده مشترک بین نیمه راست و چپ رو با احتیاط کمی بیشتر از محدوده باید شست و بخشی که معمولا فتنه جنابت از اونه رو بنا به احتیاط با هر دو طرف کامل بشوره البته نباید زیاده روی کرد که گندش دربیاد و به اندازه ای که آب به همه جا برسه کافیه.

خب اینجا ممکنه که نوجوانی دچار شب ادراری بشه و صبح بلند شه و فکر کنه که مرد شده و به بلوغ رسیده ، باید به خدمت این بچه برسونیم که هنوز خیلی زوده که مرد بشه و فعلا بهتره که تو خماری مرد شدن بمونه ، آخه جوجه تو هنوز خودت رو خیس می کنی بعد فکر می کنی مرد شدی؟
ولی بالخره این اتفاق میافته. و هر اقا پسری یه شب که از خواب بیدار میشه میبینه خیس شده و هنگامی که الت خود را بازرسی میکنه میبینه بلهههههههههههه.

خداوند هم او را از این مایع حیا تی بهره مند ساخته و به جمع اقایون می پیوندد.
فقط خدا نکنه موقعی که گل پسر ار خواب بیدار میشه مادرش بالا سرش باشه که در اون زمان پسر دوست داره تا شب بخوابه اما از رختخوابش بیرون نیاد.
به هر حال مادر ها خودشون میفهمن و اون روز را به پسرشون تبریک میگن که دیگه مرد شدن و بسیاری از علماء این روز را برای فرزندشان جشن میگیرند که فرزندشان به بلوغ جنسی رسیده است.

به طور طبیعی هر مرد هفته ای یک الی دو بار در صورتی که کاری نکرده باشد در خواب محتلم  می شود که نشان دهنده سلامت جسمی اوست ، اصطلاحی که در این رابطه به کار رفته شیر اطمینان آبگرمکن می باشد که بسیار با مسمی است ، بدن به طور طبیعی به تولید اسپرم می پردازد و موقعی که از بدن دفع نشود ، خود بدن به طور طبیعی و در خواب دفع می کند و چه بهتر که همراه با خوابی نورانی و توهمی معنوی باشد.

البته این بحث مردونه هست و مناسب نیست که بیشتر باز شود و سعی بر این است.
در پایان عرایضم بعضی از خانم ها حسابی از دست بنده  شاکی هستند  ما هم بنا به مصلحت و تقیه و به خاطر اینکه برای وصل کردن امدم نه برای فصل کردن برخی از معارف رو که ظرفیت شنیدنشان کم هست رو تعطیل می کنم و به برخی مسائل عادی و روزمره اکتفا می کنم و از خانم های محترم معذرت می خوام.

اما خانمها هم باید بدانند که اگه روزی شورت همسر خود را دیدن فکر نکنند که همسر انان خیانتکار است و به انان علاقه ای ندارد بلکه این انزال ۱۰۰ درصد نتیجه فعل و انفعالات طبیعی بدن می باشد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 32,213
  • بازدید کلی : 1,304,146
  • کدهای اختصاصی