loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 870 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

مجله ایده آل:  این یک ویترین است، برای انتخاب وسایلی که اغلب در آشپزخانه و گاهی هم در خانه‌ به کارتان می‌آید؛ وسایلی که هم جنبه کاربردی دارند هم زیبایی، البته همراه  با ویژگی‌های ساده‌ای که آنها را کمی‌ تا قسمتی متفاوت‌تر  از همیشه می‌کند.  همچنین یک راهنماست برای اینکه هنگام خرید قبل از آنکه مجذوب طرح و نقش‌  شوید به کارایی و کاربرد انتخاب‌هایتان هم فکر کنید.

admin بازدید : 1808 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
.    کم حرف بزنید و زیاد گوش کنید

بیشتر مردم همیشه دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. اما باید کمی محتاط بود. اگر همیشه در مورد خوشحالی ها، موفقیت ها، دردها یا مشکلات خود با دیگران صحبت کنیم، آنها از این همه خودخواهی ما عاصی خواهند شد.

اگر سعی کنیم بیشتر از اینکه حرف می زنیم به حرف های دیگران گوش کنیم، دوستان ما احترام و ارزش بیشتری برای ما قائل خواهند بود.  بعضی از مردم نمی دانند که زیاد صحبت می کنند و این خوب نیست. اما اگر جزو این دسته از افراد هستید حتما این توصیه فیلسوف رومی – اپیکتیتوس – را آویزه گوش خود کنید: «خداوند یک زبان و دو گوش به ما داده است. بنابراین، باید دوبرابر اینکه حرف  بزنیم، گوش کنیم.»

admin بازدید : 935 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
برترین ها: این گل های پارچه ای بسیار زیبا و شیک هستند و درست کردن آنها کار دشواری نیست. حتی باید بگوییم درست کردن آن بسیار جالب و سرگرم کننده است و اگر دقت و حوصله به خرج دهید، دوام زیادی خواهند داشت.

کل این روند 20 تا 25 دقیقه طول می کشد، ولی سرتان را گرم می کند و از درست کردن آن بسیار خوشحال می شوید، شاید حتی سفارش هم بگیرید. قبل از شروع کار لوازم موردنیاز را آماده کنید، اگر در منزل آنها را ندارید، می توانید از خرازی ها بخرید.

به این موارد نیاز دارید: تور (یا هر پارچه دیگری که لبه هایش بتواند تاب بخورد و فر شود)، شمع و کبریت، منجوق یا مروارید، سوزن، نخ، قیچی، سنجاق سر یا کش.

آموزش درست کردن گل سر یا تل با گل پارچه ای

admin بازدید : 915 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
برترین ها: در روزهای تعطیل و مسافرت، دغدغه اصلی افرادی که در خانه خود گل و گیاه نگهداری می کنند این است که هنگام سفر چه کسی از گیاه های دوست داشتنی آنها مراقبت کند تا آنها همچنان سرحال و تازه باقی بمانند. اگر گیاهان را بی تفاوت رها کنیم و مسافرت برویم، موقع بازگشت با گیاهان پژمرده، بی گل یا حتی خشک شده مواجه خواهیم شد. برخی از گیاهان همچون کاکتوس ها به مراقت کمتری نیاز دارند. اما باقی گیاهان این طور نیستند.
admin بازدید : 1110 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

مجله ایده آل: این گزارش نگاهی است به کفش‌هایی که می‌توانید سراغ‌شان را از گالری‌های مختلف بگیرید. کفش‌هایی که همه در یک چیز البته بعد از زیبایی و راحتی مشترکند و آن هم چیزی نیست جز قیمت‌های بالا! به همین دلیل باید قبل از خرید کفش‌ دلخواه‌تان خوب تحقیق کنید. ما مثل همیشه در کنار شماییم برای به تصویر کشیدن ویترین مغازه‌های شهر روی صفحات مجله خودتان!

برای آقایان 30 تا 35سال

admin بازدید : 1097 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
برترین ها: در جامعه ای زندگی می کنیم که مدام در حال دویدن هستیم و سرمان شلوغ است. به اینترنت وصل می شویم و در هر لحظه با افرادی که می خواهیم، در ارتباط هستیم. در اتومبیل خود غذا می خوریم و از کاری به کار دیگر می دویم.

صبح ها خیلی زود سرکار می رویم و شب ها دیروقت به خانه باز می گردیم. نگران و مراقب خانواده خود هستیم. کارهای روزمره خود را انجام می دهیم. ایمیل های خود را در خانه یا هنگام تعطیلات چک می کنیم. گاهی آرزو می کنیم کاش روزمان بیشتر از 24 ساعت بود.

admin بازدید : 582 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
تنهاییم را با تو قسمت می کنم

سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی

غم آنقدر دارم که می خواهم تمام فصل ها را بر سفره رنگین خود بنشانمت

بنشین غمی نیست

حوای من بر من مگیر این خود ستایی را که بی شک تنها تر از من در زمین

و آسمانت آدمی نیست

آیینه ام را بر دهان تک تک یاران گرفته ام

تا روشنم شد در میان مردگان همدمی نیست

همواره چون من نه

فقط یک لحظه خوب من بیندیش

لبریزی از گفتن ولی در هیچ سویت محرمی نیست

من قصد نفی بازی گل را و باران را ندارم

شاید برای من که همزاد کویرم شبنمی نیست

شاید به زخم من که می پوشم

ز چشم شهر آن را در دست های بی نهایت مهربانش مرهمی

شاید و یا شاید

هزاران شاید دیگر اگرچه اینک به گوش انتظارم جز صدای مبهمی نیست

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 32,158
  • بازدید کلی : 1,304,091
  • کدهای اختصاصی