loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 835 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
اگر بخواهید یک میز گار تر و تمیز داشته باشید شاید بهتر باشد سطل آشغال را از آن بردارید از آن جا که این کار مستلزم پاک کردن یک کلید در رجیستری میباشد توسیه میکنم قبل از این کار یک نسخه پشتیبان از این کلید بگیرید . خوب حالا به سراغ کلید زیر بروید :

admin بازدید : 843 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
اگر شما از ويندوز xp استفاده ميكنيد ميتوانيد از فايروال(ديوار اتش يا انتي هك)خود ويندوز xp استفاده كنيد.به كنترل پنل رفته و وارد Networking Connection شويد.در انجا روي ايكون dial up كه ساخته ايد راست كليك کنيد و properties را انتخاب كنيد سپس تب Advanced را انتخاب كنيد و تيك مخصوص فعال كردن فايروال را فعال كنيد.

admin بازدید : 820 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
اگر شما پسورد ID خود را فراموش کرده ايد و یا به این نتیجه رسیده اید که فرد دیگری آنرا تغییر داده است و فکر مي کنيد ديگر نمي توانيد از آن ايميل استفاده کنيد هرگز نگران نباشيد زيرا :

شما به سادگي مي توانيد پسورد جديدي رابراي ايميل خود از YAHOO در خواست کنيد.

admin بازدید : 1132 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
آيا در هنگام يك chat معمولي IP شما محرمانه باقي مي ماند؟
فرض كنيد با YAHOO در حال chat كردن هستيد سرور YAHOO به تمام پيغام هاي فرستاده شده و دريافت شده به وسيله شما دسترسي دارد زماني كه مستقيمآ با شخصي به طور اختصاصي در حال chat كردن هستيد ديگر به وسيله سرور YAHOO با او در ارتباط نيستيد

admin بازدید : 829 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (1)
يکي از مهمترين مشکلات کاربران زبانهاي مختلف و از جمله کاربران فارسي زبان آن است که وجه غالب حجم اطلاعات در اينترنت به زبان انگليسي است و براي استفاده بهينه از اين اطلاعات نياز به تسلط به اين زبان وجود دارد. از طرف ديگر حجم اطلاعاتي که به زبان فارسي در حال ارايه اينترنت است رو به تزايد است و اگر چه در برابر حجم اصلي اينترنت رقم قابل توجهي نيست ولي در هر حال مواقعي پيش مي ايد که کاربر به جست وجو به زبان فارسي احساس نياز پيدا ميکند.

admin بازدید : 838 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
بعد از راه اندازي وب سايت ، بايد كاري كنيد كه مردم وارد سايت شما شوند.
اولين مرحله براي انجام اين كار ثبت وب سايتتان در موتور هاي جستجو است.
پس از اينكه وب سايت خود را در موتور هاي جستجو ثبت نام كرديد ، بعد از مدتي ، روبوتهاي آن كل صفحات وب سايت شما را مي‌خزند ( Crawl ) و به فهرست خود اضافه مي‌كنند. " Indexing " ( اين عمل بستگي به نوع موتور جستجو دارد )

admin بازدید : 1193 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
آيا تا به حال برايتان پيش آمده است که هنگام نوشتن يک نامه در محيط پست الکترونيک ناگهان به دليل نامعلومي اينترنت اکسپلوررتان دچار مشکل شده و بسته شود! اگردر جي ميل نامه خود را تايپ مي کرديد نگران نباشيد! ديگر نامه اي را که براي تايپ آن کلي زحمت کشيده ايد به اين راحتي ها از دست نمي دهيد.

admin بازدید : 1504 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
خیلی ها دوست دارن سایت هک کنن ولی به علتهای مختلف یا نمیتونن وقت بزارن روش یا سایت امنیتش بالاست یا فرد دانش هک کردن رو نداره و... حالا در این درس به آموزش چندین روش برای آموزش هک متداول ترین فروم که PHP-Nuke است بپردازیم.
اول باید خصوصیات سایت را بررسی کنید و اولین خوصوصیات ضروری پی اچ پی نوک بودن آن هست! به روش های مختلف هک کردنه یوزر ادمین یا ساختن ادمین مخفی را یاد بگیرید.

admin بازدید : 2304 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
خیلی ها دوست دارن سایت هک کنن ولی به علتهای مختلف یا نمیتونن وقت بزارن روش یا سایت امنیتش بالاست یا فرد دانش هک کردن رو نداره و... حالا در این درس به آموزش چندین روش برای آموزش هک متداول ترین فروم که PHP-Nuke است بپردازیم.
اول باید خصوصیات سایت را بررسی کنید و اولین خوصوصیات ضروری پی اچ پی نوک بودن آن هست! به روش های مختلف هک کردنه یوزر ادمین یا ساختن ادمین مخفی را یاد بگیرید.

admin بازدید : 1266 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
گاهي اوقات با کندي سرعت مواجه مي شويد. دلايل بسيار زيادي باعث اين امر مي شود؛ از جمله ضعف در سيستم مخابراتي کشور! با يک دستکاري کوچک در رجيستري ، جهت بالا بردن سرعت اينترنت ، از حداقل امکانات ، بهترين بهره را ببريم .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 32,182
  • بازدید کلی : 1,304,115
  • کدهای اختصاصی