loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 839 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
اسکناس هر کشوری سمبلی از سرمایه و فرهنگ آن کشور محسوب می شود. می توان گفت ترکیبی از فرهنگ و اقتصاد برخی کشورها بر روی اسکناس ها و پول رایجشان نقش بسته است. بطوریکه طرح زیبای برخی اسکناس ها در کشور های جهان، به نمادی از فرهنگ آن کشور ها نیز مبدل شده است.چاپ اسکناس در ایران هم از این قانون تبعیت می کند.در این گزارش تلاش شده تا شما را با فلسفه وجودی برخی از زیباترین اسکناس های جهان آشنا کنیم.

admin بازدید : 1317 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)
آسیا : گل همیشه هدیه ای رومانتیک، مایه آرامش و لذت چشم و بویایی و سمبل لوکس بودن است. زیبایی ظریف و شکننده آنها می تواند به خوبی با تراژدی و عشق همراهی کند.

گل ها با عظمت و افتخار سخاوتمندانه خود رو به زوال می روند و فقط چند روز عمر می کنند. هرچه گل ها نایاب تر باشد هدیه ای گران تر از آنها ساخته می شود.

admin بازدید : 1497 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
همشهری سرنخ: ناصر عباسی سال ها در تیم های متعدد توپ می زد. عاشق فوتبال بود و خیلی ها آینده روشنی را برای او پیش بینی می کردند اما یک اتفاق باعث شد زندگی اش تغییر کند و اعتیاد گریبانش را بگیرد و بازیکن جوان در اوج ناباوری روزهایی را شب کند که هیچ شباهتی با شب و روزهای یک قهرمان ورزشی نداشت.

 او در مدتی کوتاه سابقه درخشانش در فوتبال را به دست باد سپرد. اعتیاد زندگی اش را سیاه کرد، اما قهرمان بالاخره توانست روی پاهایش بایستد و کمر خم شده اش را راست کند.

سال 65 در دفتر خاطرات ناصر عباسی به عنوان بدترین و سیاه ترین سال عمرش ثبت شده است، آن روزها بازیکن جوان سرباز بود و در تیم سرباز اصفهان توپ می زد. آن سال ها آنقدر خوب بازی می کردکه خیلی زود به تیم ملی جوانان دعوت شد اما اتفاق های بد در یک چشم بر هم زدن رخ داد.

 او برای اولین بار در خانه یکی از دوستانش با مواد آشنا شد: «همه چیز در زندگی ام خوب و آرام بود. به ظاهر کم و کاستی نداشتم. همه چیز بر وفق مراد بود. آن روزها همه هوش و حواسم به فوتبال بود و فقط به زمین چمن فوتبال فکر می کردم. زمانی هم که وقت فراغت داشتم پای تلویزیون می نشستم و مسابقات فوتبال را می دیدم و یا از رادیو پیگیری می کردم تا اینکه یک روز به خانه یکی از دوستان دعوت شدم. زمانی که به آنجا رفتم دوستم به من پیشنهاد  داد که بنشینیم و با هم مواد مصرف کنیم.»

admin بازدید : 803 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
خط خطی: اندیشه فولادوند را باید «شاعر» و «بازیگر» دانست. چنانچه او را شاعری بدانیم که بازیگری هم می کند، به خطا رفته ایم زیرا او در بیش از یازده فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده. فیلم هایی مانند سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی)، سن پترزبورگ (بهروز افخمی)، سنگ اول (ابراهیم فروزش)، سه گانه ستاره ها (فریدون جیرانی) و ... همین چند ماه پیش بود که به خاطر اولین نقش آفرینی اش در تلویزیون (سریال شیدایی) جایزه نخست جشنواره جام جم را از آن خود کرد.

از سوی دیگر اگر او را «بازیگری» بدانیم که دستی در شعر دارد، باز هم معرفی دقیقی نداشته ایم چون اندیشه فولادوند از دوران کودکی با شعر و ترانه رشد و نمو کرده. چهار سال پیش نشر ثالث شعرهای دوران نوجوانی او را به نام «عطسه های نحس» روانه بازار کرد و اکنون کتاب دیگری از او به نام «شلیک کن رفیق» در نوبت چاپ قرار دارد.

ترانه های آلبوم «خاطرات مبهم» از «رضا یزدانی» و آلبوم «روی دیگر» از «بهرام رادان» متعلق به این دهه شصتی مستعد است و ترانه فیلم «طهران، تهران» از او، یکی از محبوبترین ترانه فیلم های ایران در دهه گذشته محسوب می شود.

نمایش موفق او در فیلم کمدی «سن پترزبورگ»، طنز تلخ موجود در ترانه هایش و بداهه گویی های شیرین و حاضرجوابی های طنازانه اش باعث شد تا از او بخواهیم در گفت و گوی طنز خط خطی شرکت کند.

admin بازدید : 890 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
مشرق نیوز:  علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه گفت که براساس مصوبه مجلس که در آن اختیار به وزارت امور خارجه داده شده. بارها به انگلیس گفته ایم که می تواند کاردارشان بیاید و کارهایش را شروع کند.
 
 علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه کشورمان، دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه (AUB) بیروت و دکترای مهندسی هسته ای از دانشگاه (MIT) آمریکا است.
 
او متولد شهر مقدس کربلاست و دارای سه فرزند می باشد. صالحی پس از عزل منوچهر متکی، سکان دستگاه دیپیماسی جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفت.

admin بازدید : 1009 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
مجله خانواده: در طول برگزاري سي و يكمين جشنواره فيلم فجر موفق شديم با رضا عطاران (بازيگر، كارگردان) رضا ناجي (بازيگر) و محمد زرين دست (نويسنده، بازيگر و كارگردان) گپ و گفتي كوتاه پيرامون جشنواره فيلم فجر ، چهارشنبه سوری و ايام نوروز و ... و سیزده بدر که پيش رو است داشته باشيم.

admin بازدید : 963 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)
خبرآنلاین: این یک گفت و گوی ویژه است با علی دایی . گفت و گویی درباره یک عمر فوتبال.

علی دایی همیشه پر است از حرف های شیرین و خاطرات شنیدنی او که شهرتش کم از پسته های خندان ایران نیست و همان طور که قالی ایرانی را همه جا می شناسند ، دایی هم نام بین المللی ورزش ایران است برای مان از خاطرات شیرینش گفته . از یک عمر تلاش برای در اوج بودن. با او رفتیم به روزهایی که خودش درباره شان می گوید:« تیپ رو نی گاه ؛ سبیل ها رو!...» دایی در این گفت و گو تنها راجع به یک عکس حرفی نزد. عکس شماره 28 که ما هم جایش را خالی گذاشته ایم.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 32,205
  • بازدید کلی : 1,304,138
  • کدهای اختصاصی