loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 838 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)



 
در روز جهاني محيط‌زيست 879 نفر براي 2 دقيقه 879 اصله درخت را در آغوش گرفتند تا ضمن شكستن ركورد جهاني گينس به مردم دنيا در مورد از بين رفتن درختان هشدار دهند. شعار امسال روز جهاني طبيعت اين جمله بود: «درختان را نجات دهيم تا زمين را نجات دهيم.»

admin بازدید : 1789 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)
علیرضا عالی پور، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در مراسم امحای قلیان های جمع آوری شده گفت: این قلیان ها در اجرای طرح بسیج جمع آوری قلیان با همکاری نیروی انتظامی ، شهرداری و دستگاه قضایی در بوستان ها و معابر عمومی کلانشهر اهواز جمع آوری شده بود. توزیع قلیان یک حرفه غیرمجاز است و شهرداری اهواز تاکنون هیچگونه مجوزی برای فعالیت آن صادر نکرده است. توزیع و کشیدن قلیان در مکان های عمومی بر اساس قانون جرم محسوب می شود و از این پس با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.

گفته شده در چند سال اخیر کشیدن قلیان در بوستان های کلانشهر اهواز رو به فزونی بوده است.

admin بازدید : 1661 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)


«انــــدي لوئيس» بدون استفاده از هيچ‌گونه وسيله ايمني پا روي طنابي گذاشت كه 2 كوه را به يكديگر متصل مي‌كرد. اگر اين جوان 24 ساله كوچك‌ترين اشتباهي مرتكب مي‌شد، به‌طور حتم جان خود را از دست‌مي‌داد.او در اين باره مي‌گويد: «من به قدري به توانايي‌هاي خود اطمينان دارم كه نيازي به استفاده از تجهيزات ايمني حس نمي‌كنم. طول اين مسير بيش از 13 متر بود و من به راحتي توانستم از روي آن عبور كنم.»آقاي لوئيس از دوران دبيرستان راه رفتن روي طناب را آغاز كرد. از همان زمان او متوجه استعداد خود در حفظ تعادل روي طناب شد و همه عمر خود را به انجام اين كار اختصاص داد.او به قدري در انجام اين كار توانمند شده است كه مي‌تواند در بدترين شرايط هم تعادل خود را روي طناب حفظ كند و حتي در اين حالت دست به انجام حركات آكروباتيك بزند.

admin بازدید : 913 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)


يك پسر 16 ساله، با فتح بلندترين قله‌هاي تمام قاره‌هاي جهان، ركورد بي‌نظيري از خود به جاي گذاشت.جورج آتكينسون از انگلستان ركوردشكني خود را از سال 2005 آغاز كرد و توانست خود را به بالاي قله كليمانجارو برساند. سرانجام چند روز پيش او موفق به فتح قله اورست شد و به اين ترتيب توانست ظرف مدت 6 سال خود را به بالاي 7 قله بزرگ جهان برساند.قبلا اين ركورد در اختيار يك پسر 17 ساله از آمريكا بود اما جورج توانست با همت و استعداد بي‌نظيرش، نام خود را در كتاب ركوردها جاودانه كند.

جورج زماني كه تنها 11 سال سن داشت خود را به بالاي قله كليمانجارو در تانزانيا رساند. او با انجام اين كار بسياري را شگفت زده كرد، زيرا تعداد زيادي از حرفه‌اي‌ترين كوهنوردان جهان هم نمي‌توانند كاري مشابه با او انجام دهند.

او بعد از اين كار به‌ترتيب قله‌هاي بزرگ جهان در كشورهاي روسيه، اندونزي، آرژانتين و آمريكاي شمالي را فتح كرد.

admin بازدید : 1275 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)
قایق تفریحی آداسترا (Adastra) سرانجام بعد از گذشت 5 سال توسط طراح مشهور قایق‌های سیاحتی «جان شاتل‌ورث» در چین ساخته شد.

بر اساس گزارش گیزمگ، این قایق در ابعاد 42.5 متر طول و 16 متر عرض طراحی شده و با داشتن یک موتور کاترپیلار 18 سیلندر، یک هزار و 150 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت آداسترا 22.5 گره دریایی اعلام شده است.

admin بازدید : 1294 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)
دختری در چین توانسته است رکوردی جدید در استفاده از هولاهوب (دایره مخصوص بازی) ثبت کند.

به نقل از شینهوا، دختری در چین توانسته است رکورد استفاده از هولاهوب (دایره مخصوص بازی) را بشکند و همزمان از 105 هولاهوب استفاده کند.



admin بازدید : 1129 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
شوراي بين‌المللي فرودگاه‌ها، شهرهاي لندن، پاريس و هنگ‌كنگ‌ را صاحب پرترافيك‌ترين فرودگاه‌هاي جهان معرفي كرد.

بر اساس اين گزارش فرودگاه بين‌المللي «هيثرو» لندن با در اختيار داشتن 60 ميليون مسافر به عنوان شلوغ‌ترين فرودگاه جهان در سال 2010 شناخته شد.


اين گزارش همچنين از رشد 6/6 درصدي جابه‌جايي مسافر در فرودگاه‌هاي جهان در سال 2010 خبر داد كه بيش از 5 ميليارد نفر بوده اند. در اين ميان جابه‌جايي داخلي مسافر با 6درصد و ترافيك مسافران بين‌المللي نيز با 7/7 درصد افزايش روبه‌رو بوده است.

فرودگاه «اينچئون» كره جنوبي نيز موفق به قرار گرفتن در جمع 10 فرودگاه برتر جهان شد درحالي كه فرودگاه مادريد به دليل ضعف كشور اسپانيا در جذب گردشگر از اين فهرست خارج شد.

براساس اين رتبه بندي به جز رده‌هاي اول تا سوم، شهرهاي دبي، فرانكفورت، آمستردام، سنگاپور، اينچئون، توكيو و بانكوك موفق به كسب رده‌هاي چهارم تا دهم در فهرست دارندگان شلوغ‌ترين فرودگاه‌هاي جهان شدند.

admin بازدید : 911 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
در شهر اوساكا ژاپن اتوبانی وجود دارد كه در طی مسیرش از وسط یك برج 16 طبقه میگذرد. این اتوبان دقیقا از طبقه 5 تا 7 این برج را اشغال كرده است. نام این برج نیز برج دروازه یا گیت تاور میباشد.

هنگامی كه سوار آسانسور این برج شوید خواهید دید كه برای طبقه 5 تا 7 هیچ كلیدی وجود ندارد و آسانسور مستقیما از طبقه 4 به طبقه 8 میرود. توافق ساخت بزرگراه و برج به شكل كنونی بعد از 5 سال كشمكش بین شركت سازنده اتوبان و صاحبان زمین های اطراف آن كه حاضر به كوتاه آمدن از مواضع خود نبودند شكل گرفت و این عكسها نتیجه آن شده است.

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 32,275
  • بازدید کلی : 1,304,208
  • کدهای اختصاصی