loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط naeim در تاریخ 1392/01/14 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

سلام از طریق تبادل لینک آمار سایت شما افزایش پیدا می‌کند, همچنین موتور جستجوی گوگل به تبادل لینک اهمیت زیادی می‌دهد و اگر با سایت های مرتبط با موضوع خودتون تبادل لینک کنید Page Rank شما و همچنین ورودی شما از موتورهای جستجو بیشتر می‍‌شود.
اگر مایل به تبادل لینک با سایت ما هستید مارا بانام نارسیس 20 برترین جامعه مجازی
وآدرس http://narsis20.ir/ لینک کنید و بعد مارا مطلع کنید تا شما را نیز لینک نماییم ,.
در ضمن اگر مایل بودید می توانید با سایت ما تبادل بنر نیز نمایید اگر دارای بنر خاصی نیستید می توانید به طور رایگان از قسمت ارتباط با ما سفارش بنر رایگان دهید

این نظر توسط اصغر در تاریخ 1392/01/03 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم وبلاگ جالبی داریشکلک

این نظر توسط امید جون در تاریخ 1391/08/04 و 8:10 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان
من سایتتو بررسی کردم خیلی سایت خوبی داری.
اگه مایل هستی من یک انجمن برای مشهدی ها درست کردم با آدرس جدا ، به جای اینکه چند سایت مختلف در این باره باشند دوست دارم بیای و با ما همکاری کنی البته اگه دوست داری.
این سایت من فقط انجمن داره اگه بیای میتونی مدیر هر بخشی که خودت میخوای باشی و اینجوری با همشهری های دیگه هم آشنا میشی ، البته برای مدیر شدن باید 150 پست در اون بخش مورد نظرت بزاری ، اینجوری هم شما از تنهایی در میای و هم همه همشهری ها میتونیم کنار هم باشیم ، تازه به دوستاتونم بگید تشریف بیارن .
منتظر حضور گرم شما هستم ، برای هماهنگ کردن روز های سه شنبه ، چهار شنبه و پنج شنبه با 09155212235 تماس بگیرید . شماره خودمه.
منتظرت هستم دوست خوب من.
یا حق.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

دادا اگه ميخواي آمار بازديد سايتت بياد بالا و تو گوگل بياي بالا بيا به آدرس سايت ماالبته اگه واقعا میخوای
روش کار اينطوره که شما چنتا سايتو تو (سايت کسايي که مث خودت عضو شدن)يه صفحه ميبيني امتياز ميگيري هر امتيازي که بگيري يه بازديد کننده ميگيري.يعني بچه هايي که اونجا عضون سايتتو ميبينن.پيج رنک که بالا اومد و تو گوگل اومدي بالا نونت تو روغنه!اونوقته که نميتوني بازديد کننده هاتو بشماري(روي وبسايت نويسنده پيام کليک کن تا بياي به سايت)البته سايت ما پنجاه هزارتا عضو داره.
ببین دادا این تنها راهشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,800
  • بازدید ماه : 1,800
  • بازدید سال : 33,568
  • بازدید کلی : 1,305,501
  • کدهای اختصاصی