loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1658 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (1)

چه خوش میگذره با تو!

می خوام اعتراف کنم که من دارم کم میارم
من  دارم دیگه تمومش می کنم
دلوزیر پات حرموش می کنم
حرف موندن رو نزن نمی تونم
من دارم دیگه تمومش می کنم
نمی خوام تلف بشم به پای تو



نمی خوام گریه کنم برای تو
من دارم دق می کنم تو این حصار
پس دیگه گذشته رو یادم نیار
عشق رو خاکش میکنم تو این حصار
درس عبرتی بشه به یادگار
نمی خوام دلمو بدم به لحظه ها
دیگه تا ابد جلو چشام نیا
عشق وعاشقی برام تموم شده
دیگه سیرم از صدای گریه ها
دیگه بسه لحظه های  خیس و تر
خاطرات خوبتو بگیر ببر
می خوام اعتراف کنم که من دارم کم میارم
آره می رم و تو رو پشت سرم جا می ذارم
نتونستم نمی تونم که بمونم پیش تو
ته خط با تو بودن خسته ام از فکر تو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR در تاریخ 1348/10/11 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست و هم لینکی عزیز
من مدیر سایت ساسا1 هستم
یه لینک باکس را انداختم
اگه دوست داری و بالا رفتن امار واست مهمه
کد لینک باکسمو تو وبلاگت بزار
اگه هم مهم نیست حداقل بیا یه سر بهم بزن

ادرس سایتمم www.sasa1.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 705
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,934
  • بازدید ماه : 1,934
  • بازدید سال : 33,702
  • بازدید کلی : 1,305,635
  • کدهای اختصاصی