loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1002 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

فان روز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

 

فان روز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

جنیفر لوپز که سال گذشته میلادی از همسر خود مارک آنتونی جدا شده بود، حالا دیگرمطمئن به ازدواج مجدد نیست. جنیفر در پاسخه به این سوال که آیا با پسر ۲۴ساله ازدواج می کند یا خیر، گفت: فعلا تصمیم گیری در این مورد زود است و باید زمان بگذرد.


جنیفر که با یک برنامه تلویزیونی مصاحبه می کرد اعلام کرد: واقعا نمی دانم، نباید راجع به آن ماجرا (طلاق گرفتن) صحبت کنیم، خیلی های طوری با من حرف میزنند که گویا من به تازگی از مارک آنتونی جدا شده ام. من و مارک توافق کردیم که دیگر در محافل عمومی و روزنامه ها درمورد آن اتفاق صحبت نکنیم.

جنیفر و معشوقش در پشت صحنه آخرین فعالیت جنیفر
فان روز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

من و مارک نیز انسان هستیم و واقعا این جدایی برای ما راحت نبود اما می بایست بهترین تصمیم را می گرفتیم و ما این کار را در کمال آرامش و دوستی انجام دادیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 947
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,176
  • بازدید ماه : 2,176
  • بازدید سال : 33,944
  • بازدید کلی : 1,305,877
  • کدهای اختصاصی