loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 823 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

                                   تمام سپاسم ازان کسی ست که به من نیازی

                                             نداشته اما فراموشم نکرد.

                                         ...............................................

                   پادشاهی در یک شب زمستانی در کاخ به یکی از نگهبانان بر خورد کرد

                   گفت سردت نیست؟نگهبان گفت عادت دارم شاه گفت میگویم برایت

                  لباس گرم بیاورند شاه فراموش کرد صبح جنازه نگهبان را پیدا کردند که

               روی دیوار قصر نوشته بود من سالها به سرما عادت داشتم وعده لباس

                                                 گرمت مرا از پا دراورد

                                   .................................................

                              گریه ام میگیرد وقتی میبینم کسی که همه

                               دنیای من بود منت دیگری را میکشد...

                                   ................................................

                          گفتم از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟

                         گفت از دوست همین بس که مرا یاد کند...

                                  ..............................................

                     در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق میگردی؟

                   عشق من در اینه ای است که هر روز به ان مینگری.

                        .....................................................

                 یارم غصه نخور نویسنده ما خداست همه نارفیق ن

                            و تنها رفیق ما خداست.

                       ...................................................

                 تو اگه میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست

              رفیقان خوردن از من خسته نمیپرسیدی که چرا تنهای.

  نظر بدهید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,704
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 33,472
  • بازدید کلی : 1,305,405
  • کدهای اختصاصی