loading...
یه پاتوق واسه وب گرد ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2051 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)


قَــبر مرا نـيم متر کمتر عميق کَــنيد تا پنجاه سانت به خدا نزديکتر باشم


بعد از مرگم ، انگشت‌هاي مرا به رايگان در اختيار اداره انگشت‌ نگاري قرار دهيد


به پزشک قانوني بگوييـد روح مرا کالبد شکافي کند ، من به آن مشکوکم


ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاري کنند


عبور هرگونه کابل برق ، تلفن ، لوله آب يا گاز از داخل گور اينجانب اکيـــدا ممنوع است


بر قبر من پنجره بگذاريد تا هنگام دلتنگي ، گورستان را تماشا کنم


کارت شناسايي مرا لاي کـفنم بگذاريد ، شايد آنجا هم نيـاز باشد


مواظب باشـيد به تابوت من آگهي تبليـغاتي نچسبانند


روي تابوت و کفن من بنويسيد : اين عاقبت کسي است که زگهواره تا گور دانش بجُـست


دوست ندارم مردم قبرم را لگد مال کنند . در چمنزار خاکم کنيـد


کساني که زير تابوت مرا مي‌گيرند ، بايد هم قد باشند


شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهـيد


گواهيـنامه رانندگـيم را به يک آدم مستحق بدهـيد ، ثواب دارد


در مجلس ختم من گاز اشک‌ آور پخش کنيد تا همه به گريه بيـفـتند


از اينکه نمي ‌توانم در مجلس ختم خودم حضوريابم قبلا پوزش مي طلبم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمام دوستان امیدوارم که از این انجمن خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه بخشی رو به سایت اضافه کنم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,922
  • بازدید ماه : 1,922
  • بازدید سال : 33,690
  • بازدید کلی : 1,305,623
  • کدهای اختصاصی